Zwroty, wymiany, reklamacje

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY

Szanowni Państwo, staramy się aby nasze produkty były najwyższej jakości i zawsze były dostarczane do klientów najstaranniej jak to możliwe, oraz zgodnie z ich oczekiwaniami, niestety mogą zdarzać się sytuacje kiedy nastąpią błędy, lub dostarczony produkt nie będzie spełniał pokładanych oczekiwań.

Wtedy wystarczy zapakować go w bezpieczny sposób, nadać wysyłkę na adres naszego sklepu 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 K-19 i poczekać na rozliczenie z naszej strony.

Na zwrot dajemy wam 60 dni.

95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 K-19

Pamiętaj aby wpisać pełny adres, może to mieć wpływ na skuteczną dostawę  

  1. Zwracane produkty muszą być zwrócone w stanie w jakim zostały dostarczone. Nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania (zapachu perfum, plam, pozostałości po fluidach i szminkach, śladów prania).
  2. Do przesyłki dołącz swoje dane: telefon, e-mail, numer zamówienia, paragon lub fakturę.
  3. Po sprawdzeniu produktów i danych klienta pieniądze za zakup odeślemy są w nie później niż 14 dni na podany przez klienta numer konta.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności za produkty do czasu otrzymania przesyłki lub dostarczenia nam dowodu jej wysłania.

  1. Zwroty zakupów na faktury nie będą uznawane (zarówno dla osób fizycznych jak i na firmy).

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@carmenaga.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 rząd K lok 19 , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@carmenaga.pl lub drogą pocztową na adres ul. Jaspisowa 49, 91-360 Łódź

Reklamowany towar należy wysłać na adres: 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 rząd K lok 19

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

WYMIANA

W przeciągu 14 dni kalendarzowych możesz wymienić zakupiony produkt na inny kolor, rozmiar lub model.

  1. Najpierw powinieneś sprawdzić czy jest on dostępny na naszej stronie internetowej. Jeżeli tak, poinformuj nas telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy zarezerwowali wybrany przez Ciebie w ramach wymiany model.
  2. Odeślij paczkę ze zwracanym produktem na nasz adres: FH Carmen 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 . Po otrzymaniu Twojej przesyłki niezwłocznie odeślemy wymieniany produkt ponownie na Twój adres.

Możesz skorzystać również z opcji „Wymiana z odbiorem”, która zaoszczędzi Twój czas, a wymieniany produkt otrzymasz w ciągu dwóch dni roboczych.

Wystarczy, że do godziny 14.00 poinformujesz nas o chęci wymiany produktu na inny. 

Kurier dostarczy go na następny dzień roboczy, i odbierze od Ciebie zwracany produkt. 

Koszt takiej usługi wynosi 17 zł i jest sumą pobrania, którą przekazujesz kurierowi. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl