Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zwroty, wymiany, reklamacje

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY

Szanowni Państwo, staramy się aby nasze produkty były najwyższej jakości i zawsze były dostarczane do klientów najstaranniej jak to możliwe, oraz zgodnie z ich oczekiwaniami, niestety mogą zdarzać się sytuacje kiedy nastąpią błędy, lub dostarczony produkt nie będzie spełniał pokładanych oczekiwań.

Wtedy wystarczy zapakować go w bezpieczny sposób, nadać wysyłkę na adres naszego sklepu 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 K-19 i poczekać na rozliczenie z naszej strony.

Na zwrot dajemy wam 60 dni.

95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 K-19

Pamiętaj aby wpisać pełny adres, może to mieć wpływ na skuteczną dostawę  

  1. Zwracane produkty muszą być zwrócone w stanie w jakim zostały dostarczone. Nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania (zapachu perfum, plam, pozostałości po fluidach i szminkach, śladów prania).
  2. Do przesyłki dołącz swoje dane: telefon, e-mail, numer zamówienia, paragon lub fakturę.
  3. Po sprawdzeniu produktów i danych klienta pieniądze za zakup odeślemy są w nie później niż 14 dni na podany przez klienta numer konta.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności za produkty do czasu otrzymania przesyłki lub dostarczenia nam dowodu jej wysłania.

  1. Zwroty zakupów na faktury nie będą uznawane (zarówno dla osób fizycznych jak i na firmy).

 

 

WYMIANA

W przeciągu 14 dni kalendarzowych możesz wymienić zakupiony produkt na inny kolor, rozmiar lub model.

  1. Najpierw powinieneś sprawdzić czy jest on dostępny na naszej stronie internetowej. Jeżeli tak, poinformuj nas telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy zarezerwowali wybrany przez Ciebie w ramach wymiany model.
  2. Odeślij paczkę ze zwracanym produktem na nasz adres: FH Carmen 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 . Po otrzymaniu Twojej przesyłki niezwłocznie odeślemy wymieniany produkt ponownie na Twój adres.

Możesz skorzystać również z opcji „Wymiana z odbiorem”, która zaoszczędzi Twój czas, a wymieniany produkt otrzymasz w ciągu dwóch dni roboczych.

Wystarczy, że do godziny 14.00 poinformujesz nas o chęci wymiany produktu na inny. 

Kurier dostarczy go na następny dzień roboczy, i odbierze od Ciebie zwracany produkt. 

Koszt takiej usługi wynosi 17 zł i jest sumą pobrania, którą przekazujesz kurierowi. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium