Zwroty, wymiany, reklamacje
JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY
Szanowni Państwo, staramy się aby nasze produkty były najwyższej jakości i zawsze były dostarczane do klientów najstaranniej jak to możliwe, oraz zgodnie z ich oczekiwaniami, niestety mogą zdarzać się sytuacje kiedy nastąpią błędy, lub dostarczony produkt nie będzie spełniał pokładanych oczekiwań.
Wtedy wystarczy zapakować go w bezpieczny sposób, nadać wysyłkę na adres naszego sklepu 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 K-19 i poczekać na rozliczenie z naszej strony.
Na zwrot dajemy wam 60 dni.
95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 K-19
Pamiętaj aby wpisać pełny adres, może to mieć wpływ na skuteczną dostawę
- Zwracane produkty muszą być zwrócone w stanie w jakim zostały dostarczone. Nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania (zapachu perfum, plam, pozostałości po fluidach i szminkach, śladów prania).
- Do przesyłki dołącz swoje dane: telefon, e-mail, numer zamówienia, paragon lub fakturę.
- Po sprawdzeniu produktów i danych klienta pieniądze za zakup odeślemy są w nie później niż 14 dni na podany przez klienta numer konta.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności za produkty do czasu otrzymania przesyłki lub dostarczenia nam dowodu jej wysłania.
- Zwroty zakupów na faktury nie będą uznawane (zarówno dla osób fizycznych jak i na firmy).
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@carmenaga.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 rząd K lok 19 , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@carmenaga.pl lub drogą pocztową na adres ul. Jaspisowa 49, 91-360 Łódź
Reklamowany towar należy wysłać na adres: 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 rząd K lok 19
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
WYMIANA
W przeciągu 14 dni kalendarzowych możesz wymienić zakupiony produkt na inny kolor, rozmiar lub model.
- Najpierw powinieneś sprawdzić czy jest on dostępny na naszej stronie internetowej. Jeżeli tak, poinformuj nas telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy zarezerwowali wybrany przez Ciebie w ramach wymiany model.
- Odeślij paczkę ze zwracanym produktem na nasz adres: FH Carmen 95-030 Rzgów ul. Tuszyńska 72/74 . Po otrzymaniu Twojej przesyłki niezwłocznie odeślemy wymieniany produkt ponownie na Twój adres.
Możesz skorzystać również z opcji „Wymiana z odbiorem”, która zaoszczędzi Twój czas, a wymieniany produkt otrzymasz w ciągu dwóch dni roboczych.
Wystarczy, że do godziny 14.00 poinformujesz nas o chęci wymiany produktu na inny.
Kurier dostarczy go na następny dzień roboczy, i odbierze od Ciebie zwracany produkt.
Koszt takiej usługi wynosi 17 zł i jest sumą pobrania, którą przekazujesz kurierowi.